shoppa kostar massa pengar

heej,idag har jag shoppat med Ebba,Sara,Karin o Ronja
jag brände as mkt pengar insett att man kämpar o slite för att få ihop massa pengar men det tar 3 sek så är pengarna slut (BORTA)

aa först åkte vi tåg in till lkp vid fem i nio jag typ var as trött,
aa sen så kom vi till lkp vid halv tio typ
sen började vi gå hela vägen till donken
 oo åt frukost eller drack kaffe latté det va gott men i botten var det jätte äkligt.
Sen gick vi till lekia o kolla på halloween saker,
jag köpte vampyr tänder men dom va asa konstiga för det va typ tre framtäder xD
 oo sen gick vi till h&m tror jag o jag o Karin provade över 1000 plagg typ men sen blev det att jag köpte en cardigan (bild längre ner)den var jätte mysig!
sen gick vi till massa affärer o på gina hittade jag ett linne som jag ska på discot som klass 8B ska ha (oxå bild längre ner)
o vi va på UR & PENN och köpte ett armband med massa berlocker(tror det stavas så) (bild längre ner)
och sen gick vi över allt men kommer inte ihåg så mkt mer
o sen åkte vi hem och Ebba gick från tåget hem ,
Sara o Ronja åkte hem till sej o jag o Karin gick hem till mej
o juste vi gick till H&M igen o
jag köpte smink jätte ljus fondation och puder vill inte ha fjortis rand läångre sen brownsing powder o puder borste (blid längre ner oxå tror ni har fattat det nu )








aa så vet att jag syns i spegeln men mobba mej inte







allt från mej idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0