haha

okej jag vet att jag inte skriver so mkt interssant men de e för jag nt har nått att skriva. men idag blire  att jag berättar om mej själv för jag e så egotrippad xD

Okej,jag heter Amanda Gustafsson och är 14 om 16 dagar STOLTmen iaf jag bor i en tråkig o seg håla i boxholm och de händer ingenting här ! AOP JAG GÅR I 8:an och planerar att bli frisör sen eftersom jag älskar att grejja me hår men jag vill oxå bli smink artist men satsar på frisör sen läggar jag till smink o design (Y)
jag har två familjer ena e min pappa Tobias en bil galen snubbe som älskar att va i garaget och brukar köra i mantop park så åk dit i sommar o kolla på honom  han har en ill orange opel titta efter den då :O han fru Annelie är aa så klart min låtsas mamma och jag älskar henne hon älskar o baka och laga mat o jag älskar hennes grejer hon bakar (oftast)och hennes mat  has pappa o annelie har jag två syskon  Tyra o Mira båda är helt galna och jobbiga men nt alltid sen har vi två katter  Fisen en svart grabb fast han börjar bli grå hårig oo tjock ;D o sessan en vit lång hårig liten tjejja gullig e hon oo  busig  o så har vi en hamster som heter Bananen han e stor svart o bits som en galning.sen min mamma ida heter hon hon älskar hello kitty o hon är galen i kor o min låtsas pappa vars namn jag inte vill nämna  sen mina bröder  david o leo trött på dom blir man :O

aop nu orkar inte jag skriva mer :O bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

det heter makeup artist, inte smink artist

2010-12-13 @ 13:05:49
URL: http://crazyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0